תיקון מחשב נייד

המחשב לא נדלק? המחשב נפל לכם מהיד? המחשב עבור רבים הוא אמצעי העבודה שלהם, שהוא מספיק לעבוד התסכול עולה, אז איך מתקנים מחשב נייד? מהן התקלות הנפוצות של מחשבים ניידים ומתי כן לגשת לטכנאי מחשבים ניידים ומתי תוכלו לפתור את התקה בעצמכם.

מחשב נייד דומה למחשב נייח, לשניהם יש לוח אם, כרטיס מסך, מעבדים ומאווררים, אך בעוד שתיקון מחשב נייח קל לפתרון בהחלפת החלק. תיקון מחשב נייד יותר מורכב מאחר וישנן תקלות שהן מורכבות יותר כגון מים שנשפך על המחשב הנייד או מסך שמתנפץ. בנוסף חלקי החילוף של מחשבים ניידים יקרים יותר מחלקי חילוף של מחשבים ניידים.

מעבדות מקצועיות לתיקון מחשבים ניידים מציעות פתרונות מקיפים ומתקדמים לבעיות חומרה ותוכנה במחשבים ניידים. הטכנאים המנוסים במעבדות אלו מספקים שירות אמין ואחראי, עם מומחיות בתיקוני רכיבים ובהתקנה והגדרה של מערכות הפעלה ותוכנות. מעבדה מקצועית תוכל להעניק שירות תיקון מחשב נייד כגון החלפת מקלדת, החלפת מסך שנשבר, החלפת רכיבים, שחזור מידע, הסרת וירוסים,  החלפת סוללה, תיקון או החלפה של לוח אם ועוד.

תיקון מחשב נייד איטי

אם אתם יושבים מול המחשב ושמים לב שלוקח למחשב זמן לעלות, וכל פעולה מחכה לתגובה ארוכה, יש לא מעט המשפיעים על מהירות המחשב. אחד מהגורמים הוא התחממות המחשב הנגרמת כתוצאה ממאווררים לא מתפקדים. במחשב נייד ישנם שני מאווררים שתפקידם לקרר את המחשב ומאוור נוסף שתפקידו לקרר את המעבד. לא פעם אבק המצטבר בפתחים דורם לעבודה לקויה של המאווררים ומכאן להתחממות המחשב. מחשב שמתחמן ולא מצליח להתקרר באופן תקין יעבוד לאט.

ניקוי אבק במחשב נייד דורש את פירוק המחשב. אם יש לכם ניסיון בכך תוכלו לעשות זאת בעצמכם, היזהרו לא לשבור חלקים עדינים במחשב. אבל ההמלצה שלנו היא לפנות אל טכנאי מחשבים שינקה עבורכם את המחשב עם ספרי מיוחד המתאים לניקוי המחשב.

תיקון מחשב נייד

תיקון מחשב נייד שנפל

משחב נייד נודד לא מעט מהתיק לעבודה, מחדר לחדר, אנחנו שומרים שלא ייפול אבל קרה ונפל בטעות יש חשש שהמסך נשבר. פגיעה מסך הדורש החלפת מסך למחשב נייד או שיש פגיעה בהארד דיסק של המחשב. הארד דיסק תקול משמעותו מחשב איטי, ואף חשש לפגיעה בקבצים. חשוב לפנות אל טכנאי מחשבים ניידים שיבדוק אם ניתן לשחזר את מערכת ההפעלה. במידה ולא, בחלק מהמקרים  ניתן לשחזר את הקבצים אבל לא תוכלו לברוח מהחלפת הארד דיסק למחשב.

בדקו אן יש טעם להחליף הארד דיסק או להחליף כבר למחשב חדש. אם המחשב ישן עדיף לקנות חדש בשל הטכנולוגיה של דיסק SSD בטכנולוגיית פלאש. דיסק SSD הוא מהיר יותר וגם עמיד יותר לפגיעות בהשוואה לארד דיסק מכני.

מה עושים שנשפך מים על המחשב?

אתם עובדים ומבלי לשים לב היד זזה וכל הקפה נשפך על המקלדת, התנועה הראשונה שתעשו הוא להרים את המחשב הנייד ולהפוך אותו. במידה ולא נגרם קצר חשמלי למחשב שלכם, סביר להניח שזה מה שיקרה, כנראה שיתפתח קרוזיה בלוחה אם תוך מספר ימים שיביא להשבתו תוך ימים עד שבועות.

מה עושים?

אם המחשב מחובר לחשמל לנתק מיד את המחשב והוציאו את הסוללה החיצונית, הפכו את המחשב בעדינות למנוע מכניסת נוזלים נוסים ולא ללחוץ על שום כפתור על מנת לא לגרום לקצר והרס רכיבים.

חשוב להגיע אל מעבדת תיקון מחשבים ניידים במהירות אל מנת לא לבזבז זמן לביצוע ניקוי יסודי מקורוזיה והחלפה של כרטיס לוח אם. גם אם המחשב נראה שעובד וניצלתם מאסון, חשוב לא היות שאננים וכן לקחת את המחשב לתיקון בדחיפות אם תחכו הנזק עלול להיות גדול יותר ובלתי הפיך.

 

מעוניינים בשירותי תיקון מחשב נייד?

המומחים שלנו עומדים לשרותכם!

בטלפון: 054-6833430

במייל: support@laptop-lab.co.il

או באמצעות טופס יצירת קשר!