החלפת מסך מחשב נייד

מחשבים ניידים כבר מזמן הפכו למכשיר שניתן למצוא כמעט בכל משרד או בית. היתרון הגדול ביותר של מכשירים אלו נמצא בניידות שלהם – ניתן להעבירם בקלות בין החדרים השונים, לקחת אותם לישיבות צוות, פגישות עסקים, לנסיעה ברכבת, לבית קפה ואפילו לחופשה בחוף הים. בשל התפקיד המשמעותי שיש להם בחיים שלנו, פגיעה במחשב נייד, וליתר דיוק במסך, הופכת לבעיה רצינית המקשה עלינו בביצוע פעולות הקשורות לעבודה, לימודים ופנאי. בעוד שהחלפת מסך שאינו עובד בצורה תקינה במחשב נייח פשוטה יותר בדרך כלל וחלק מהאנשים יכולים לבצע זאת באופן עצמאי, הרי שביצוע החלפת מסך מחשב נייד מצריכה ברוב המקרים התערבות של אנשי מקצוע. הסיבה נעוצה בכך שהחלפה של מסך במחשבים הניידים מורכבת יותר מזו של מחשבים נייחים ומצריכה ידע טכני מקצועי מהתחום.

מתי נזדקק להחלפה או לתיקון של מסך במחשבים הניידים?

ישנם מספר מקרים בהם נרצה להחליף את המסך:

  • נפילה או חבלה אשר פגעו באופן משמעותי בפעילות המסך
  • סדקים או שברים
  • שדרוג אשר מטרתו להחליף למסך חדיש יותר, עם ביצועים ואיכות תמונה טובים יותר

לא בכל תקלה של המסך נבחר להחליף אותו, ובמקרים מסוימים נעדיף דווקא לתקן את הבעיה. ללא בדיקה של איש מקצוע לא תמיד נוכל לדעת מה מקור הבעיה והאם יש צורך לתקן או להחליף את המסך. בעיות נוספות המתרחשות במסכים כוללות:

  • שריטות על גבי המסך
  • מסך לא עולה
  • מסך כהה ללא תמונה
  • הצבעים משתנים, לא אחידים או לא תואמים למה שצריך להיות
  • מסך מרצד
  • מסך מטושטש
  • ועוד…

מדוע תיקון עושים רק אצל המומחים?

החלפת מסך מחשב נייד זו פעולה מורכבת המצריכה ידע, מיומנות ודיוק. מחשב נייד מגיע כחלק אחד, כאשר המסך מובנה לתוך המכשיר עצמו. המסך מורכב מחלקים ורכיבים רגישים שהטיפול בהם דורש הבנה וידע מקצועיים. יש צורך להתאים את המסך בצורה מושלמת לפי מאפיינים, רכיבים, גודל ומשתנים אחרים. טיפול לא נכון או לא מקצועי בבעיה יכול להוביל לפגיעה במחשב כולו.
סיבה נוספת היא זמינות הציוד הדרוש לביצוע העבודה. פעמים רבות יש צורך בציוד מיוחד, המצוי בדרך כלל במעבדות מחשבים, לצורך ביצוע התיקון או ההחלפה.

מומחים של Laptop-Lab עומדים לשרותכם

הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצוע עם ניסיון וותק רבים בתחום. אנו מכירים בצורה מעמיקה את כל הבעיות האופייניות לתקלות במסכים ובמחשבים הניידים ומכירים את דרכי הטיפול האופטימליות ביותר לפתרון הבעיה. לצורך ביצוע החלפת מסך מחשב נייד אנו משתמשים בציוד מתקדם ואיכותי ביותר הזמין בשוק כיום.
אתנו – אתם תמיד בידיים טובות!

אנו עובדים עם מסכים של כל החברות המובילות בשוק המחשבים הניידים, כולל: Lenovo, Asus, LG, Samsung, Sony, Acer, Toshiba, Philips, Apple, IBM, Sharp, Dell, Fujitsu, Gateway, HP, ועוד…

מעוניינים בשירותי החלפת מסך מחשב נייד?

המומחים שלנו עומדים לשרותכם!

בטלפון: 054-6833430

במייל: support@laptop-lab.co.il

או באמצעות טופס יצירת קשר!